I'm lazy, I admit it. Work is not for me.

Om jag inte var en sån pengahora, och om jag inte skulle åka till Indien nästa vecka, så hade jag varit arbetslös vid det här laget. Kanske stannar jag kvar för att inte låta en av mina chefer vinna också. Chefjävel är allting jag har att säga. Jag tror inte att han har rätten att sparka mig utan bara äger en del av restaurangen för då hade han nog gjort det vid det här laget eftersom han är dumbass nr. 1. Jag blir arg bara jag tänker på jobbet just nu och det blir inte bättre av att veta att jag imorgon står där och sliter igen med noll tacksamhet från hans sida. Tacksamhet är precis vad han borde visa mig och det kan även våra älskade gäster skriva under på.


Bring it
Postat av: Johanna

Hejsan! Håller på att googlar mig fram om bröstförminskning och om jag förstår det rätt ska du genomgå en operation. Jag ska göra det inom kort och skulle vara skönt att prata med någon som och ska eller har gjort det? Finns på msn johannasamuelsson_@hot... Mvh Johanna

2007-09-09 @ 19:07:19
URL: http://johannasamuelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0