You know I'm no good.

http://crazy-frankenstein.com/pictures-files/drunk-pictures/drunk-asshole.jpg

Idag när min mamma drog med mig för att handla hem mat som jag sedan ensam skulle få bära hem så frågade hon vad jag skulle göra ikväll. Jag svarade att jag enligt planerna ska spendera kvällen framför tvn varpå hon säger att hon tror det när hon ser det för så sa jag minsann igår också, och alla helger innan dess. Jag förstår att hon inte tror mig. Jag hade verkligen tänkt att stanna hemma idag. Jag hade det., men just nu börjar jag klättra på väggarna. Jag vill inte sitta hemma och ruttna. Jag vill gå ut. Jag förtära alkohaltiga drycker och dansa och skratta, så nu ska jag nog trots allt inte stanna hemma ikväll. Jag är min sämsta människa, verkligen. Jag skulle behöva ladda inför Indiens alla festligheter som är på ingång men jag antar att jag får ladda på planet om det fortsätter i den här takten. Jag tycker det låter bra, gör inte ni?

Bring it
Postat av: svartpeppar

man ska festa så mycket man kan, ja med rimliga mått då.
en annan får vara hemma och kurera sig!

2007-08-11 @ 21:30:37
URL: http://svartpeppar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0