I know I've been a real bad girl.

259691-89

Varför vill ingen av mina så kallade vänner gå ut och äta med mig? Det är tacken det. Att laga mat är överskattat i min värld. Jag får helt enkelt dyka ner på stan för lite snabbshopping och därefter gå för lite take away för att mätta min mage innan jobbet. Jag borde skaffa mig en karl med goda kunskaper i köket. Förhoppningsvis så kan min okända man jag ska gå på dejt med i januari laga mat. Han sa att han skulle bjuda mig på mat. Han sa dock aldrig om dejten skulle utspela sig på hemmaplan eller på en restaurang men eftersom det är första dejten och han är okänd så föredrar jag en fin och dyr middag ute utifall att det skulle råka visa sig att han är en våldtäktsman eller kanske en pedofil..

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0