I might be a young girl but I know how to have fun.

Mitt The Hills abstinens blev så starkt att jag inte visste var jag skulle ta vägen och då i ren frustration bestämde jag att jag skulle gå in på MTV och testa att ladda hem Adobe 9.0 igen och om det inte funkade så skulle jag kasta ut datorn genom fönstret. Allting var ju så klart installerat och klart nu. Fråga mig inte hur det gick till. Jag är för glad för att bry mig. Lauren är bara för klockren ibland; "I wanna forgive you and I wanna forget you." Där fick den där jävla slynan Heidi vad hon tålde. Rätt åt henne.


Bring it
Postat av: SARAH

bra däääär;D de e förfest d vafan.. ja å cissi,lotta,anki,ullis, jessica drar ju på TRANCE kryssning på torsdagen så vafaaaan lart du måste ut på ONSDAG:D.... sj kmr ja efter elva.. jobbar innan :)

2007-12-09 @ 22:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0