Nothing last forever.

När man inte längre minns är det dags att tänka om. Hur kom jag ens hem i morse? På fullaste allvar ska jag nu hälla ut spritflaskorna i mitt kylskåp och sätta in alla mina pengar som jag gör av med på krogbesök och alkohaltiga drycker på mitt sparkonto inför kommande stora utgifter. Det här är kanske okay om man har nått 50-sträcket, om ens det.. Jag vet inte ens i dagens läge om jag vill fira nyår, men å andra sidan att sitta hemma som vilken ensam tant som helst känns ju heller inte speciellt kul. Mest tråkigt att jag avbokade min billiga biljett till Malmö för lite härlig ledighet med shopping i Köpenhamn och alla biljetter idag kostar en hantverkarhundring vilket är en utgift jag inte är villig att betala. Ingen snäll själ som vill köra mig?


Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0