There'll be none of him no more.

259691-90

Inte världens bästa dag att fira nyår på. Jag vet inte ens varför jag har gett mig in i nyårskarusellen.. Det känns lätt ovärt att svira till det ikväll. Jag är mycket medveten om att jag är väldigt negativ idag men det är verkligen inte en bra dag. Inte nog med det så börjar det ju så klart att snöa och genast sjunker temperaturen till 727803 minus grader så att jag kommer förfrysa min härliga vagina ikväll. Jag tänkte nämligen spatsera omkring i min kortkorta klänning och high heels. Alltså inga byxor här inte. Jag känner för ett glas vin. Ett glas vin låter som en utomordentlig idé. Jag ska genast tappa upp ett. Nu tycker säkert hela svenska folket att det är alkolistvarning på mig men det struntar jag fullständigt i. Svenska folket är verkligen för up tight. Svennarna borde resa och se världen lite mer.

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0