I'm not okay (I promise)

Jag är fan den dummaste människan jag känner. Jag förstår inte att det är möjligt att vara så dum som jag är. Jag har med största sannolikhet bränt alla broar. Min bästa vän ågren är på besök idag och jag har en känsla av att han tänker stanna ett tag.

Jag vet att jag inte tål sprit och alla som känner mig vet det lika väl men ändå skulle jag promt dricka det igår. Jag har inte den blekaste om varför jag tyckte ordet sprit klingade så bra i mina öron igår att jag var tvungen att dra i mig ett par drinkar. Nu minns jag ingenting alls och sitter här med min ångest och skäms. Det känns inte okay, och jag vet någon annan som säkert inte heller tycker att det är okay. I'm not o-fucking-kay.
Tur i oturen så har jag fått två jobb och har numer inte speciellt mycket fritid att förtära alkohol på och har därför bestämt att jag ska ligga lågt med alkoholen ett tag. Jag behöver det. Dem senaste gångerna har det blivit för mycket av det goda, tyvärr..

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0