It's too late to apologize.

259691-53

Jag är officiellt en stalker men det är helt okay. Om människan inte svarar på mitt sms, eller i telefonen, så får denne ta och skylla sig själv. Jag ger upp. Jag lägger ner. Jag kastar in handduken. Jag signar ut helt enkelt. Det här är anledningen till att jag inte brukar gå och börja tycka om män. Jag gillar inte att gå runt och tycka om bara så där. It ain't my style. För en gångs skull så kändes allting bra, riktigt bra faktiskt, och nu har allt gått i stöpet och jag vet inte vem jag ska skylla, men jag är nästan säker på att vi var två om saken. Som tur är har jag hört att när en dörr stängs så öppnas en annan. Jag får helt enkelt ta näste man i kön.

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0