Ain't no sunshine when he's gone.

Jag vet att jag självmant har valt att plugga, jag vet det. Jag vet också att jag visste om att fyra veckor av mitt sommarlov skulle försvinna, och jag visste att det skulle vara mycket att göra. Vad jag inte signade up for var ett prov dagligen. Jag lider just nu av sömnbrist och en hjärnblockad. Med ett teoriprov imorgon och ett drinkprov på några konstiga drinkar jag har svårt att få in i min lilla söta hjärna är det inte helt okej att behöva sova 24 timmar i sträck eller att vila hjärnan. Det är heller inte okej att jag saknar min avlidne morfar så att jag dör. Tårarna sprutar hej vilt och jag tror att det beror på att jag inte förens nu har börjat att inse att han aldrig kommer att komma tillbaka. Jag började nästan att störttjura på tåget till min utbildning igår. Jag vet inte var jag ska göra av min saknad och mina tårar, eller varför jag ens dikterar ner mina djupaste känslor på ett ställe som hela vida världen har åtkomst till..

Bring it
Postat av: Helena

Godmorgon! Stackare, jag vet hur det känns att sakna någon, men det är säkert bara början till något ännu bättre. Men så känns det ju inte nu förstås!Hoppas att du får en bra dag!

2007-06-13 @ 08:11:56
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0