Everytime I get my hopes up they always seem to fall.

Gud, vad skönt det är med regn. Jag älskar regn och speciellt nu när jag måste viga hela mina dagar åt studier. Studierna börjar från den sekunden jag kliver upp ur sängen till den sekunden jag somnar. Jag sover, andas och äter drinkar i stort sett.
Idag ska jag viga denna mysdag åt att nöta drinkar och städa mitt rum. Jag skulle även vilja ta mig till solariumet för att bygga upp en ny bränna då det inte finns någon tid för att få en äkta bränna men jag hinner tyvärr inte det. Jag måste verkligen lära mig alla drinkar. Jag ska kunna rabbla dem under tio sekunder (!) och imorgon börjar tidtagning vid blandning av drinkar. Vi ska klara att blanda en drink under trettio sekunder.

Nu kom min invalida mamma hem med kanelbullar så jag ska knycka en och fortsätta nöta dessa underbara drinkar som ingen människa i hela universum beställer på krogen.


Bring it
Postat av: Liza

bullar! mums!

2007-06-18 @ 13:17:04
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0