Boy, you're turnin' me on right now.

259691-73
Jag känner att mitt tidigare inlägg är lite drastiskt. Jag är bara bitter över att jag har brist på sex i mitt liv just nu. Just nu? Vem försöker jag lura? Det senaste ett och ett halv året. Jag måste ju då påpeka att min sexbrist inte är pågrund av att jag ser ut som en kossa eller så utan rent av att jag har bestämt men snällt avstått från alla skamliga sexförslag jag har fått viskade i mitt söta lilla öra. Kanske borde jag bara tacka och ta emot? Då kanske min kropp skulle känna sig lite mer glad. Det är i alla fall värt ett försök. Jag tänkte satsa på att försöka få ett skjut i helgen. Jag ska nog sända ett sms nu och se om det går att lösa. Jag återkommer med mer information så fort den har landat i mina ägor.

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0