Hur kunde det bli så här fel?

Jag har ingenting alls att diktera i den här bloggen längre, än mindre att berätta för er. Jag gör ingenting men samtidigt allting. Jag har inte tid att sitta här dagligen avlägga rapporter om mitt liv även om jag ibland skulle vilja berätta allt och lite mer, t.ex. vilka som just nu toppar min lista för minst omtycka personer just nu och alla anledningar. Ni vet sånna där smaskigheter som vi alla vill ta del av? Jag är nämligen inte så anonym som jag planerade att vara från början för att kunna smutskasta människor hit och dit och för att kunna kasta skit på mina vänner. Jag vet garanterat att mina vänner smygläser min blogg då och då, tyvärr. Kanske kan jag vara rumsren i min smutskastning och kanske därav bara skapa lite hus i helvete utan att förlora varje kotte jag känner? Det är värt att testa för att slippa behöva betala en hjärnskrynklare en allt för saftig summa för att få se ett par nickningar här och där när jag sjunger min klagosång.

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0