I'll party like a rockstar.

259691-72

Ikväll vankas det jobb nere i gruvan igen. Det gör inte mig speciellt mycket eftersom jag har tagit ledigt imorgon för att dra på mig high heels och svira till det. En av mina goda vänner fyller nämligen år och detta ska så klart firas med pompa och ståt. Dock tror jag att jag och min vapendragare ska smita efter ett tag för att gå ut och visa hur det ska gå till på dansgolvet. Kan bli en spännande kväll med tanke på all drama jag har skapat dem senaste gångerna vi har fått för oss att svira till det ordentligt. Jag har tänkt att bara dricka det jag inhandlar på systemet imorgon vilket innebär fyra öl, i runda slängar, men alla som känner mig vet att det troligtvis inte stannar där. Jag är en fena på att dricka, men det är helt okay.

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0