Now I'm missing you and I'm wishing you would come back through my door.

Det sägs ju att man får ligga som man bäddar och ptja.. låt oss säga att jag har bäddat fruktansvärt dåligt. Nu sitter jag här med en hjärna som går på högvarv med min bästa vän ågren som återigen är på besök. Jag är kanske inte den bästa människan i världen, nej. Nu skulle det vara härligt att korka upp en vinare och skåla med mig själv, eller kanske dra ner till den lokala puben och inta ett par shots av sort tequila och diskutera alla min problem hej vilt med den stackars bartendern á la amerikanska serier. Jag är inte bitter. Inte alls. Det är bara som det låter..


Bring it
Postat av: Angelica

ha en trevlig kväll

2007-10-12 @ 18:22:18
URL: http://anjelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0