This ain't a happy home.

259691-70

Det är en sån underbar och trevlig stämning hemma just nu. Det är tredje världskriget här. Min mamma går mig på neverna och jag har lust att klappa till henne så fort hon öppnar sin stora mun. Jag har precis sagt upp all muntlig kontakt med min mamma. Jag tänker inte tala med henne förens hon bestämmer sig för att sluta spy galla över mig. Vad jag än gör så är det fel. Hon får kalla min egoistisk om hon vill för det biter inte. I've heard it all before. Hon är som en trasig skiva som spelar samma spår gång på gång. Jag tänker minsann inte gå och handla snus till henne bara för att hon ligger hemma med huvudet i spyhinken och tycker synd om sig själv om hon inte ens kan vara lite trevlig. Kalla mig barnslig gott folk, gör det. Vi kan byta skor för ett par dagar om ni vill?

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0