Why you gotta tell me if I'm hated?

Jag har under en längre tidsperiod tänkt att snärja Brody Jenner. Dock är det ett väldigt dyrt och tidskrävande projekt eftersom denne hunk lever i en annan del av världen - USA. Då mr. Jenner inte befinner sig inom räckhåll och jag varken har tid eller pengar att åka över och hälsa på så får jag helt enkelt ta och skaffa mig en tillfällig man inte allt för många mil från mig. Denne man är så klart Björn Gustafsson. Jag tror att vi skulle kunna ha det roligt tillsammans eftersom han får mig att skratta så att tårarna sprutar. Jag skulle skratta varje dag. I alla fall fram till den dagen Brody ringer mig och säger att en flygbiljett väntar på mig, och att han plockar upp mig på flygplatsen..


Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0