'Cause I'm out, four in the morning on the corner rolling doing my own thing.

259691-66

Ikväll vill jag skita i att räkna points. Ikväll vill jag bli så full att jag inte vet vad jag heter. Jag vill bli dyngrak och hångla med en främmande människa för att dagen efter inse att jag inte ens vet vad han heter. Ikväll vill jag skapa intriger. Ikväll vill jag leva ut den sanna drama queen som bor inom mig som längtar efter att få komma ut. Ikväll vill jag bli så full att jag börjar att gorma och skrika. Ikväll vill jag bli full och dansa i otakt med musiken och samtidigt tro att jag är den snyggaste puman på hela stället. Ikväll vill jag helt enkelt bli snuskigt full.

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0