If you've got something to say you can call my ass.

259691-58

Jag antar att jag måste göra någonting drastiskt i stil med att gifta mig och skaffa ett par ungjävlar för att lyckas hålla mig undan allt som har med alkoholhaltiga drycker att göra. Mitt inge-alkohol-löfte som jag avlade inför mina ärade klasskamrater igår känns redan nu påfrestande. Att missa helgens festligheter och alla skandaler som medföljer en vild utekväll är kanske okay om man gör någonting spännande som att upptäcka världen genom en galen jordenruntresa men det är inte okay att utebli på grund av att man sitter hemma och rullar tummarna. Vad gör alla Ni som inte är några partypeople på helgerna?

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0