Will you believe in me?

259691-61

Jag känner mig inte så positivt inställd till att vara back home i kalla Sverige. Min resa till Indien var allt annat än dålig. Jag var allt för upptagen i fattigdomens rike för att kunna avlägga dagliga rapporter om alla äventyr vi begav oss ut på, och väl här hemma finns det inte plats och tid heller. Att avlägga en rejäl rapport om allting vi hade för oss där kommer att sluta i bokform. Jag kan säga så mycket som att det första jag gjorde när jag kom hem var att klicka mig in på SOS-barnbyar och blev fadder åt en lite knodd där ute någonstans..

Jag kan dock inte hålla mig från att berätta om lyxlivet vi levde ute i öknen i två dagar. Vi bodde på ett stort hotell i sviter. Vi fick tre sviter vid incheckningen - en för mig och min kompis, en för dem resterande tre pumorna och en svit att rocka loss i hela natten lång. Vi var dem enda gästerna på hotellet och personalen gjorde allting dem kunde för att behaga oss. Vi fick massage på rummet. Vi beställde roomservice och åt i sängen, och vi åt trerätters lunch och middag. Det bästa av allt var att allting var helt totalt fullständigt gratis. Känn på den ni.

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0