Everything changes but beauty remains.

259691-133

På grund av morgondagens skönhetsoperation har jag gjort en pakt med djävulen. I detta fall är djävulen min chef. Då jag är den enda anställda så innebär det att min chef ska jobba mina timmar samt sina egna vilket är sju dagar i veckan och eftersom jag tydligen är en snäll flicka så lovade jag dyrt och heligt att jag ska jobba extra när mina brön är klara och fina så att han får vara ledig. Kan man dra sig ur mån tro? Eller ska man glädjas åt dom extra slantarna man kan spendera på sommarnöjen eller på nya sexiga underkläder?

Bring it
Postat av: cicci

klart att du får sitta i den ;D

2008-04-07 @ 08:41:28
URL: http://irran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0