I wanna scream until it hurts.

259691-141

När nattens timmar började smyga sig på skulle jag diktera ett inlägg om mannen som låg och sussade så sött i min säng med ett yrväder till frisyr. Han var så söt, och så fruktansvärt frustrerad. Frustrerad över att inte få utföra konster i sängen med mig för min doktor. Han vill döda henne. Jag vet fortfarande inte om jag valt rätt man men det får tiden utvisa antar jag. Allt jag vet är att vi ska ses på kvällskvisten igen. Tror ni doktorn blir mycket arg om vi rullar runt lite försiktigt i sänghalmen? Brösten borde väl hålla om vi är försiktiga? Han gör mig vild. Jag har lust att springa efter honom, brotta ner honom på trottoaren och visa alla våran könsakt.

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0