Så ljug, ljug och kyss mig hårt en sista gång.

259691-140

Eftersom jag nyss insåg att det ramlar in några ören på mitt konto idag tänkte jag att medans min beslutsångest gror inom mig och känslorna över det här bubblar kan jag lika gärna masa mig ner mot centrum för att utföra lite shopping och byta ett par skor. Självklart shoppade jag igår inne i huvudstaden, och i förrgår på hemmaplan. Jag behöver ingen pojkvän så länge jag kan handla.

Bring it
Postat av: Sanna

Du säger att du har ett jobb?
Jag undrar då om du verkligen har möjlighet att jobba en del i sommar? Vi är utte efter en helgvikarie också, som kan jobba i princip varje helg? fortfarande nyfiken?

Din titel blir optikerassistent om du sköter dig snyggt!

Mvh / Sanna

2008-04-18 @ 10:47:11
URL: http://sannahstrm.blogg.se
Postat av: Sanna

Ok!
Helgerna ser ungefär ut såhär: Lördag 10.00-17.00 och söndag 11.00-17.00.
Om du verkligen är intresserad så tycker jag att du ska skicka in en ansökan, kontakta mig via mail isf : [email protected].

Mvh / Sanna

2008-04-18 @ 15:06:42
URL: http://sannahstrm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0