You look like you can handle what's under my hood.

259691-98

Jag måste skaffa mig en livvakt nu. Han kanske skulle kunna hålla alla snuskiga pojkars händer borta från min ståtliga kropp på mina galna utekvällar som jag genomför allt för ofta med mina pumor? Det här börjar bli läskigt.. Jag har fått en människa som inte har alla hästar i stallet (alla indianer i båten, hissen går inte ändå upp - you name it) efter mig. Det hela började med att jag följde med honom till hans tillfälliga jobba-svart-polack-hem där han på fyllan berättade hur mycket han dyrkade mig och att han älskar mig. Jag ignorerade det sista i tron om att det var alkoholen som talade men ack så fel jag hade. På morgonen när han skulle åka hem till sin flickvän sa han återigen att han älskar mig. Denna gång var han fullständigt nykter. Sedan denna dag har jag fått ett par mystiska sms från denne man som jag totalt har ignorerat, men i senaste smset stod det att han tänkte ta en sväng förbi mitt jobb. Har han inte förstått att jag inte vill prata med honom? Han sket i det blå skåpet när han uttalade ä-ordet. Kanske borde jag ringa dörrvakten från helgen och se vad han kan göra åt saken? Om inte kanske jag får avsäga mig titeln som rockstjärna.. Ett annat alternativ skulle kanske kunna vara att sluta gå hem med främlingar, och ännu ett annat att jag kanske skulle sansa mig med mitt alkoholintag. Båda låter dock lika tråkiga så det lär inte hända inom dom kommande 20 åren. Jag vägrar att bli gammal i förtid.

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0