You'll never see me again.

259691-105

Här ligger jag arg, ensam och naken i min säng medans radion endast spelar kärlekssånger. Kärlekssånger är inte någon ljuv stämma för mina öron idag. Jag kan inte sluta tänka på en av männen från helgens äventyr och det känns allt annat än bra. Jag har insett att jag är totalt handikappad när det kommer till tekniska saker och allt som har med verktyg att göra och att jag därav verkligen är i stort behov av någon som kan hjälpa mig. Jag betalar gärna i natura om du är snygg. Att blanda nytta med nöje har aldrig varit ett problem för mig. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Kan någon berätta det för mig?

Bring it
Postat av: Sanna

inte bra att vara arg

2008-02-18 @ 23:17:22
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0