I need you in my life.

Att städa som terapi fungerade inte. Mitt jobb däremot fungerar utmärkt som terapi under mina arbetstimmar. På jobbet handlar allting i min kanske inte så stora hjärna om jobbet. Jag glömmer alla bekymmer och jag kunde inte gilla det bättre. Jo, nu ljög jag. Jag kunde gilla det bättre om flickebarnet som dumpat hela sig själv i materiella ting i min lägenhet kunde svara på mina telefonsamtal eller sms så att jag vet att hon lever. Det är inte okay att gå under jorden bara så där. Nu börjar jag bli lite orolig att någonting faktiskt hänt. Hon svimmade ju ändå igår och gjorde en piruett på käken så att tänderna hamnade på sniskan.. Nog om det här. Min blogg, som faktiskt speglar mitt inre, är allt för deprimerande och negativ. Jag ska rycka upp mig, jag lovar. Jag ska försöka rycka upp min mamma med mig. Att vara ovänner var ingen bra idé. Speciellt inte eftersom hon har bestämt att fly land och rike till Norge på deltid. Kanske ska jag sova på en lösning?

Bring it
Postat av: Majken.

du skriver riktigt bra, och tycker att din design på bloggen är hur fin som helst!
sov på saken så skall du se att allt ordnar sig!
kram :)

2008-01-12 @ 02:13:49
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0