If this is givin' up then I'm givin' up.

259691-96

Efter två dagars sängliggande i feber tror jag minsann att jag ska göra lite nytta. Jag ska masa mig ner till solariumet för att bättra på min sexiga bränna lite. Skulle vara skönt att känna sig fräsch när kvällen har så mycket att erbjuda. Efter att ha stekt mig 20 minuter närmare cancer står både städning och tvättning på schemat. Jag måste även ta en dusch för att tvätta bort feberdagarnas svettningar och smörpaktet som ligger i håret. Kanske applicera lite smink på mitt bleka finninga nylle? Jag förstår inte varför jag alltid får besök av min bästa vän finnen var eviga gång jag är sjuk. Har någon ett svar på det? Dessutom ska jag agera kock idag till mig och min inneboende. Jag ska ge mig på ugnspannakaka eller tunnpannkaka. Med mina grymma skills i köket så är det bara hålla tummarna och hoppas på att lägenheten finns kvar när hon kommer hem. Att sätta mig framför spisen är som att skriva under sin egen död gott folk.

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0