Min stil är clean, jag gillar svindyrt vin.

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Allting började med ett nyp i stjärten på det manliga könet och en raggningsreplik som löd "Vill du ligga?". Någon öl och lite mingel senare satt vi i en taxi i rusande fart på väg hem till honom. Allting gick som smort, kläder åkte av och vi hamnade i hans säng. Från ingentans flög han upp ur sängen och spydde. Han spydde ner hela hallen. Jag klädde på mig alla mina kläder och var i full färd med att lämna lägenheten när mannen, med nyborstade tänder och en fräsch andedräkt, lyckades övertyga mig att stanna. Vi hamnade återigen i sängen, dock med lite mer kläder på den här gången, och fortsatte där vi slutade när människan efter en liten stund däckade. Han somnade! Hur i hela fridens namn tolkar man det? Jag känner mig verkligen attraktiv, verkligen. Fast kanske är det han som borde skämmas eftersom han faktiskt både spydde och somnade.. Jag kan ju i alla fall låtsas. Det var mitt mest misslyckade försök till att få ett skott i råttan. Jag skulle ha valt hans kompis som ser bättre ut än mannen ifråga istället som jag ändå har suktat efter sedan mina svettiga dagar på gymmet. Det är lätt att vara efterklok..

Bring it
Postat av: NAKET.se

älskar din header!!

2008-01-13 @ 23:54:08
URL: http://Majdas.blogg.se
Postat av: charlie som snart är din inneboende

HAN SOMNADE! haha vet inte hur många gånger jag hört det :D haha.. lite äggröra?

2008-01-14 @ 00:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0