I need a chunck, no better yet a hunk of that funk.


Jag har aldrig haft problem med att ha lite roligt mellan lakanen med upptagna män. Till igår. Jag följde med ett par sexiga brandmän på efterkula och hamnade på samma soffa som mannen jag har trånat efter i årtal. Mannen som är sexigare än alla andra män mina ögon någonsin skådat. Han är ett svin, tyvärr. Vilket gör mig ledsen eftersom han var allt jag ville ha. Till igår. Jag kom inte längre än att kela lite närgånget innan mitt samvete knackade mig på axeln, och allt jag kunde tänka på var hans stackars flickvän tillika sambo. Jag varken blev full eller lekte vilda lekar mellan lakanen igår. Har jag kanske växt upp en smula?

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0