You can be my sugar dumplin' muffin baby punkin' pie.

259691-171

Jag var tvungen att bege mig hem från min solstund nere i parken tidigare än beräknat då fem-orgasmer-i-rad-mannen dök upp med sina parhästar för att lira lite boll några meter från min handduk. Det reste sig i byxan, seriöst. Inte kunde jag minnas att han hade en sån där fuckassfine kropp. Jag kan inte ens tänka på denne man utan att bli helt till mig. Tack vare en av mina vapendragare som på fyllan gick fram till honom och yrade något om att jag är kär i honom, vilket jag absolut inte är, har hon nu bränt alla mina broar. Dags att bege sig ut på skattjakt igen.

Bring it
Postat av: Bella

Okeej är det då skönhets opration du menar. Eller menar du bara operea sig. Kram

2008-06-01 @ 17:40:17
URL: http://bellablogg.blogg.se
Postat av: Tila Tequila

jag trodde vi talade om skönhetsoperationer?

2008-06-02 @ 00:07:40
URL: http://purebullshit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0