You live your life to only do one thing, have a good time and let your body swing.


I vanlig ordning har jag grava problem med att välja klänning och skor för festligheterna som stampar i farstun. Jag är sinnessjukt stressad och kan verkligen inte välja mellan två klänningar så kvällen till ära bär jag två klänningar. Det får bli ett byte om några timmar innan vi valsar in på dansgolvet. Förpärlan sker praktiskt nog i mitt palats så att switcha klänning på två röda ska inte vara några problem. Ett större problem är dock mitt hår och mina fruktansvärda solekesem. På ett dansgolv är det dock mörkt och jag har svårt att tro att någon har så pass bra mörkerseende efter ett par sköna cocktails. Nu: Packa väskan. Ses i dimman!

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0