I did everything for you.

259691-110

Jag blir så jäkla irreterad på mina uppstoppade så kallade vänner, och alla andra idioter som bor i denna lilla skitstad. Vad är det för fel på att gå ut på en bloody jävla torsdag? Inget. Tydligen är det helt uppåt väggarna om man vill svira till det på en dag som inte inte bär namnet fredag eller lördag. Om jag skulle bege mig några mil norrut till våran vackra huvudstad skulle ingen ställa till med klagosånger om jag skulle nämna att jag vill ut på äventyr i nattens mörker en vardag. Där är det acceptabelt. Här är det inte. Släpp loss era sketna jävlar.

Bring it
Postat av: Paola

aa de tråkigt att dom också dör av cancer..

2008-03-06 @ 22:49:58
URL: http://paolita.blogg.se
Postat av: Therése

håller med. att gå ut en vanlig vardag är ju skitkul :) men som du säger, verkar som att det bara är okej i huvudstaden!

2008-03-15 @ 14:03:04
URL: http://touchoftess.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0