Man, y'all ain't ready for this shit I'm doin'.

259691-119

Kanske? Med ett kanske kommer du inte speciellt långt, älskling. Du kan stå där med ditt kanske och trampa. I min värld finns det ingenting vid namn kanske. I min värld är det svart eller vitt. Vinna eller försvinna. Either you do or you don't. Jag gillar raka rör. Tuta och kör. Den dagen tanken slår dig att jag kanske faktiskt är en hyvens kvinna i mina bästa år kommer du stå där tomhänt. Det är synd för jag såg faktiskt potential i dig, faktiskt. Du var ett trevligt tidsfördriv och nattligt sällskap. Jag spelar inte med kanske, tyvärr. Vi spelar inte i samma division. Näste man i kön, kliv fram.

Bring it
Postat av: nawiie

Visst är det skönt att ha hittat en lugn vrå där man kan plugga i lugn och ro :)

2008-03-19 @ 07:22:29
URL: http://newl.blogg.se
Postat av: Helena

Haha, långt ifrån så många hästar som hon vill på skina i alla fall... Och det har nog inte behövts vända på slantar i den familjen. Vet inte ens om jag ska vara avundsjuk eller bara tycka synd om henne! Lutar åt det senare, faktiskt. Jag behöver vanligtvis inte heller vända på varje slant, och är rätt glad för att jag inte tar allting för givet...

2008-03-19 @ 09:37:01
URL: http://helly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0