Take a bow.

Min kropp har slängt in handduken. Vilken led eller muskel vi än talar om värker. Kan bero på gårdagens vilda västern. In i dimman gick jag, och allt för långt in. Precis som alla andra gånger. Ågren är på besök men med all rätt. Egentligen vill jag bli slagen gul och blå av mina vänner som ett bevis på min dumhet. Kanske räcker det bara med en bitch slap som pojkspolingen som hade sina händer på min dyrbara kropp ett par gånger för mycket fick. Kebaben på köksbordet påminner mig varje gång jag kliver in i köket att jag borde skjutas. Han borde inte ha varit här. Han borde inte ha sagt det han sa, och han borde framför allt kanske lära sig sin flickväns namn..

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0