I gotta live with regret.

259691-172

Jag har ett dilemma. Om jag nu ska sluta svänga om mina lurviga på dansgolvet flera gånger i veckan (si så där tre fyra gånger), vad ska jag göra då? Jag vill inte bli en tråkig soffpotatis. Jag måste skaffa mig en hobby. Vad gör man när man inte sippar på lyxiga cocktails? Jag har verkligen inte den blekaste. Kanske ska man skaffa sig en pojkvän för en gångs skull.. Han kanske skulle få lite pli på mig. Varken jag, mamma eller Polisen verkar lyckas tygla mig. Nu är min plånbok borta också, igen. Jag skulle åtminstone behöva sluta med wam bam thank you mam. Om det fortsätter i den här takten har jag snart en snorig unge med varenda varelse av det motsatta könet i den här staden och det vill vi ju inte, eller hur?

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0