Put your drinks in the air and take it straight to the dance floor.

259691-159

Jag är pengahora personifierad. Under gårdagen skaffade jag två nya jobb så den närmsta månaden har jag tre. Jag vill inte ha en sommar med långa dagar på stranden och härliga fester med flödande alkohol? Tydligen inte. Att jobba på det loka utestället gick kanon! No need att vara nervös. Jag är en kickass bartender. Det är underligt vad många vänner man har när man huserar bakom baren, till och med folk man aldrig sett. Patetiskt vad folk gör för några gratis centiliter alkohol. Nu ligger jag i sängen nyvaken med världens förkylning. Jag ligger på dödsbädden men det stoppar inte mig för att ta ett par steg på dansgolvet för att fira min nya framtid. Som plåster på såren och för att rycka upp mig ska jag snart dra på mig några tygbitar och springa ut i regnet ner mot stadens alla gator för att köpa något nytt att ha på mig ikväll. Jag är värd det. Jag är värd det bästa!

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0