'Cause I mean what I say and I agree with myself.


Kopplade precis in min nya hemtelefon eftersom högtalaren i min andra har tagit semester. Förstår inte varför folk tycker att det är konstigt att ha en hemtelefon. Det är skitbra. Kanske lite vuxet men så är även vissa kort i min pluska också. Öppna den och du hittar ett ICA-kort, ett IKEA family-kort, ett VISA-kort, ett Scandic-kort och absolut noll ören kontant. Jag avskyr kontanter. Speciellt mynt. Dom är tunga och tar onödigt mycket plats i min annars så platta pluska. När jag hade ett jobb där jag kunde inkassera en hunka eller två i dricks så gick jag alltid till banken och satte in dom på mitt konto. Så mycket avskyr jag kontanter att jag hellre köar på banken än bär dom i min pluska. Joråsåatt..

Bring it
Postat av: emmy

jag är hundra på att jag såg dig ute? (aspackad, jag alltså.)

Ja det är den filmen.=)

2008-10-20 @ 17:24:42
URL: http://ridethestorm.webblogg.se/
Postat av: Tila Tequila

jag har för mig att jag såg dig också, aspackad jag med.

2008-10-20 @ 21:04:34
URL: http://purebullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0