I don't wanna work today. Maybe I just wanna stay and take it easy 'cause there's no stress.


Jag är dum, så dum. Jag glömde att sätta min mobil på ljudlös innan jag somnade in, redan innan 21-snåret, igår. Detta resulterade i att min mobiltelefon har fört oljud hela natten eftersom mina onyktra hjärtevänner så gärna ville ha tag på mig. Att jag inte världens piggaste tjej just nu behöver jag väl inte ens nämna? Funderar på att avboka både fotbollsmatchen och tvättstugan ikväll och somna in tidigt. Tvättstugan kan bli ett problem då jag inte har några rena underkläder eller några pengar att köpa nya för som på den gamla goda tiden. Det är hårda tider nu.

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0