I have a one date curse that I need to break.


Istället för att studera och börja på inlämningen som ska vara inne imorgon så ligger jag i sängen med datorn på magen och försöker komma underfund med till vilken sida jag vill flytta min blogg, G life eller blogspot. Jag har inte blivit fäst vid någon av dom. Kommer jag att vara fast här för alltid? Kan vi inte göra så att vi gör en gemensam flytt? Så länge ger jag er ett citat som passar in på mig som handen i handsken i denna stund.
- How would you characterize yourself as a high school student?

- I never did learn anything, I never went to school, I never did anything, I just went shopping and hung out.


Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0