You never got a chance to see how good I've done.

Min hjärtevän och jag myste tillsammans i soffan framför filmen 27 dresses ikväll. Inte konstigt att man blir sentimental. Alla dessa fantastiska kärleksfilmer med snygga karlar. En sak slog mig dock under filmens gång. Vem ska föra mig till altaret när det väl vankas giftermål? Kan hända att denna dag inte kommer att inträffa eftersom jag inte tror på evig kärlek men om, OM, det händer.. Det absolut ultimata skulle vara morfar. Min älskade morfar. Han valde att slänga in handduken för tidigt, tyvärr. En sorg som sliter mitt hjärta itu varje dag. En saknad som är så obeskrivligt stor. Han var mitt allt. Min förebild. Så mycket denne fantastiska karl har missat sedan han hastigt övergav mig på min artonårsdag. En av dom dagar som ska vara en av dom lyckligaste i ens liv. Jag hoppas att han ser mig och är stolt över mig. Det här blev djupt, för djupt, så nu säger jag godnatt med den här låten.

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0