Let me show you what you've been missing.


Jag förstår inte varför jag alltid måste testa saker jag inte tror på. Som när mamma åt Nutrilett för att tappa ett par kilo. Eftersom jag inte tror att det fungerar drack jag också de där förbannade dryckerna men gav upp så snart jag började drömma om mat. Nu har jag gett mig in på High fat, low carb-dieten bara för att jag tror att man går upp i vikt av den. Nyttigt att äta fet mat? No way. Vi får väl se hur tjock jag bli av all grädde och diverse andra feta saker jag ska äta. Lite ledsen är jag över att inte få äta pasta, popcorn och potatis men jag ska nog allt överleva. I alla fall en vecka. Lördag får bli en fuskdag.. För då har jag en mysig kväll inbokad med en närskyld.

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0