This is my team and I love my position.


Nu blev jag precis dubbelt dumpad, men vet ni vad? Jag känner mig inte nedstämd för det. Det innebär att jag får en kväll allena nerbäddad i soffan med en skål popcorn. För inte alls länge sedan avskydde jag allt vad ensamhet hette men nu tycker jag precis tvärtom. Jag har ingenting emot att spendera en kväll ensam framför tvn. Kanske borde jag gå och inhandla någonting smaskigt? Om inte annat kanske en tändare så jag kan tända ett par ljus och mysa till max. Bäst av allt skulle vara att tända en brasa i min öppna spis men då jag inte ens klarar av att hantera något så simpelt som en vanlig spis så låter jag nog helst bli..

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0