You know how I feel.

Jag är helt såld på armband och halsband men jag kan aldrig ta mig i kragen och inhandla nya. Jag skulle vilja ha ett par stora träarmband, eller i guld, silver, svart och vitt skulle inte heller sitta fel så att man kan mixa och matcha. Jag har ett ljusgult och ett ljusgrönt i min samling just nu. Anledningen till detta inlägg är att jag hittade ett par gorgeous armband hos Asos nyss när jag spanade. Jag tror nästan att jag ska klicka hem dem, och ett set shorts och linne. Frågan är mest hur det sistnämnda kommer sitta över mina bröst eftersom jag är större än en DD-kupa. Det kanske inte är värt att beställa hem det om det troligtvis inte ens kommer att passa. Tåls att tänkas på..

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0