Har vi redan sjungit ut?

259691-91

Jag tror inte det finns någonting värre än att städa. På fullaste allvar. Så fort jag har städat är det lika grisigt igen. Folk sover över och lämnar doften av bakfylla och gammal kebab. Folk sover över och lämnar hela sitt hus. Om jag börjar ta betalt för mitt vandrarhem så kanske jag skulle tjäna ihop en hacka att betala en städerska med. Kan möjligtvis vara min nya affärsidé - Tila's B&B, 150 spenar per natt inklusive frukost. Om jag går ut med priset 150 spenar så kan jag senare pumpa alla fyllesvin på ännu mer pengar för jag har nämligen uppmärksammat att ju rundare om fötterna mina nära och kära är desto mer är dom villga att betala, och jag är precis likadan. Att strö pengar omkring mig är det bästa som finns vilket tillstånd jag än befinner mig i. Det är dock inte lika kul att spana in saldot på kontot dagarna efter jag har tagit på mig mina spenderarbyxor.. Åter till saken. Är det någon som vet vad en städerska kostar? Eller en av manligt kön för då kanske jag kan få betala i natura i stället?

Bring it
Postat av: Charlie

"Folk sover över och lämnar hela sitt hus"

Haha, jag vet att du syftar på mig, och jag hämtar sakerna.. snart.... ;-)

2008-01-08 @ 12:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0