I hate you for doing this to me.

Vissa dagar finns det ingenting värre än att jobba. Idag var en sådan dag. Idag var en jag-vill-dra-täcket-över-huvudet-och-inte-träffa-människor-dag. Det var bara att dra på sig leendet och styra skorna mot jobbet. Varför kan människor inte lära sig att jag bara har två armar, och att jag ger blanka fan i att dom kommer ofta för att tillfredställa sina alkolistbehov eller för attt stilla sitt spelberoende? Det ger dom inte den minsta förtur. Inte när jag huserar i baren i alla fall, och det hjälper absolut inte att sitta och skrika på mig tvärsöver hela puben eller tjata. Jag kommer inte snabbare för det utan då tar jag snarare längre tid på mig. Stamgäster och folk med ett spelberoende får också ta en kölapp. Det ska väl inte vara så jävla svårt?


Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0