Honestly, I could easily replace you.

Jag ska straxt ha en dejt hemma hos mig. Jag är nervös som ett djur. Jag skulle vilja hälla i mig ett par tre glas vin innan han kommer för att lugna nerverna, men då kanske han blir rädd för mig och tror att jag är alkolist.. Jag tycker att han borde dyka upp nu så att han kan åka hem igen och jag kan kan trippa vidare på fest.

Bring it
Postat av: Alva

hej, du verkar vara en trevlig tjej, och som ja ser verkar du mode intresserad och då kan du ju gå in på min blogg och titta, massa modetips och kändis skvaller;) tipsa även dina kompisar! :) tack på förhand, är det du på den översta bilden :o

2007-07-01 @ 19:37:08
URL: http://modeshowdeluxe.blogg.se
Postat av: Alva

hej, du verkar vara en trevlig tjej, och som ja ser verkar du mode intresserad och då kan du ju gå in på min blogg och titta, massa modetips och kändis skvaller;) tipsa även dina kompisar! :) tack på förhand, är det du på den översta bilden :o

2007-07-01 @ 19:37:21
URL: http://modeshowdeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0