Du är för fin för trash.

259691-94

Oh lord. Mina ögonlock hänger ner till knäskålarna just nu. Det skulle vara en dröm att få sova ett par timmar till men nu är det slut på sovmorgon, och slappa skoldagar. Från och med idag är jag en hårt arbetande kvinna. Jag börjar på mitt nya jobb vilket resulterar i att jag idag jobbar 12 timmar och imorgon knegar jag i hela 14 timmar. All min sömn är som bortblåst. Kommer vi iväg till Grekland så är alla ören guld värda. Frågan är bara hur jag ska jag överleva? Jag önskar att jag drack kaffe. Koffeintabletter kanske? Innan jag började på mitt första jobb fanns det ingenting  vidrigare än kaffe och Red Bull men numer är Red Bull och jag ganska bra vänner när natten börjar smyga sig på. Nu måste jag nog get dressed for success inför min första arbetsdag. Jag är förväntansfull. Jag tror att det blir kul. Lite tufft att lära sig allting om japansk mat och japansk servering, men det är kul med utmaningar.

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0