I got 'em tired and weak from tryin' a keep up with me.

259691-122

Nu gör jag så här igen - sitter här fast jag borde slita ut varenda klädesplagg ur min garderob för att hitta plagg no. 1 att pryda min kropp. Är sminkad och klar med vinet i ena handen och gårdagens klänning sitter fortfarande på. Har sovit i den sen jag slocknade som en klubbad säl hemma hos den okända och namnlösa mannen. Ja, du hörde rätt. Jag slocknade. Lika bra att vi inte utförde sexuella aktiviteter. Han var inte en av dom vackraste jag sett. Han var snarare den fula lilla ankungen. Jag har ingen aning hur det kom sig att jag fick för mig den briljanta idén att följa med honom på äventyr. Han måste ha varit en konung på ragga, eller så tappade jag synen bland alla tomma ölflaskor. Dags att börja gräva i min gömmor mån tro?

Bring it
Postat av: carro

haha, fan vad rolig blogg!;D

2008-03-21 @ 12:03:26
URL: http://caarroekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0