As soon I came out the womb my momma knew a star was born.

259691-80

Damn, vilken god drink jag slängde ihop på jobbet. Jag är en kick ass bartender, men det var ju ingenting vi inte visste. Dock var det en mindre trevlig dag på jobbet. Jävla gäster. Borde lära sig vett och etikett. Jag är säkert lika vidrig när jag har intagit ett par centiliter för mycket av en alkoholhaltig dryck men det är inte samma sak. Jag ljuger mest eller hittar på saker. Kan även hända att jag lovar bort mina vänner till främmande människor så att jag själv ska kunna dra över någon. Jag ska nog skriva en handbok hur man för sig i närheten av bartendern och dela ut på mitt jobb.

Bring it
Postat av: cicci

tackar för samtalet inatt! vänta du bara

2007-12-10 @ 18:47:40
URL: http://irran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0