Just call me angel.

259691-88

Jag gick precis ner i tvättstugan för att tvätta lite undies och någonting att dra på mig på julafton, eftersom jag hört att man ska vara finklädd då, och möttes av två maskiner som var i full gång att tvätta någon annans kläder. Jag kom på mig själv med att stå och svära ett x-antal ramsor eftersom jag ska jobba ikväll och kan inte tvätta senare. Så klart hade jag inte ens tid idag för tvättning utan igår. Jag får glädja mig åt att jag jobbade extra igår och hade ändå inte kunnat tvätta. Jag får gå naken idag på jobbet och tvätta imorgon helt enkelt. Om jag inte hade endast kanske 600 riksdaler kvar att leva på skulle jag gå ner på stan och köpa nya kläder att ha på mig. Vilket är ett återkommande inslag i mitt liv då jag inte är skapt för hushållssysslor.

Bring it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0