Nobody in this world knows me the way you know me.

Går människor ens ut på en tisdag? Ptja.. jag är tydligen en av dom. Igår efter jobbet gick jag och en god vän för att ta en öl innan vi skulle hem och baka mitt i natten. En öl slutar aldrig vid en öl. Jag borde ha lärt mig det vid det här laget. Inte kan man väl tacka nej till gratis shots? Gratis är gott. Efter att ha intagit våra shots och fått med oss mjölk hem från krogen då vi insett att jag inte ägde någon och ingenting är öppet efter midnatt i våran härliga stad (vad hände med seven eleven?) så begav vi oss hem och bakade en kaka. Sedan hade vi uppesittarkväll med min donna till kompis ex. Somnade runt 5-snåret kanske vilket resulterade i att vi gick på jullov igår istället för idag, men vad gör det om 100 år..

Bring it
Postat av: Anonym

Nu är det bara sex dagar kvar tills bloggtävlingen avgörs.
Bloggtävla och vinn en iPod Nano 4GB, Mp4 spelare samt bio biljetter.
http://sjukdom.blogg.se/jul_tvling.html

2007-12-19 @ 13:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0